Some Dreams - Allan Taylor

139.致一直记挂着我的你,致一直陪伴着我的你。

I've got a whole lot of dreams and I can dream for you

我做过了很多的梦,却总是梦见你

I've spent my life hung up on dreams

我消磨了光阴,沉醉梦里,

I float along like a summer cloud or so it seems

我飘飘荡荡,好像夏天里的一朵云

I get it wrong most things I do

我做错了太多的事情

But I can write a song and this one's for you

但我还能够写一首歌,这首歌,送给你

 
评论
© 翩跹|Powered by LOFTER